Opzegging Lidmaatschap/Vispas

Je lidmaatschap van onze vereniging loopt jaarlijks van 1 januari tot en met 31 december en wordt stilzwijgend verlengd met een periode van 1 jaar.

Wens je geen gebruik meer te maken van jouw lidmaatschap dan dien je dit voor 1 oktober van het lopende jaar aan ons kenbaar te maken zoals aangegeven in onze lijst van viswateren en conform de statuten van onze vereniging.Het lidmaatschap stopt dan met ingang van het nieuwe jaar.

Je kunt jouw lidmaatschap of abonnement nu per 31 december 2024 opzeggen door onderstaand formulier in te vullen en te verzenden.
Je ontvangt altijd een bevestiging van de opzegging per e-mail.
Bewaar de bevestiging in je administratie, dit is het bewijs dat je opzegging tijdig is ontvangen.
Geen bevestiging ontvangen betekent dat het opzegformulier niet juist is verwerkt.
Je dient de opzegging dan opnieuw uit te voeren.
Foutmelding

Opzegging m.i.v. datum