Wedstrijden aanvragen

Voor hengelsport verenigingen en andere visliefhebbers bieden wij de mogelijkheid om wedstrijden te vissen in onze wateren.

Wat zijn de kosten?

Voor wedstrijden van een hengelsportvereniging vragen wij een vergoeding van € 10
Voor wedstrijden van overige groepen vragen wij een vergoeding van €10 + €5 per deelnemer.

Aanvullende info:
Oefenen voorafgaande aan de wedstrijden is alleen toegestaan met een geldige schriftelijke toestemming om te mogen vissen in onze wateren. Dit kan bijvoorbeeld zijn een geldige Vispas DBH of een weekvergunning.

Wat is de procedure?

1. Vraag je wedstrijden aan voor 1 januari van het jaar waarin de wedstrijden plaats vinden.
    Dit kan door onderstaand formulier in vullen en op verzenden te drukken.

Let op: a. bij het invullen van de wedstrijden dient een voorkeursdatum + voorkeurswater te worden ingevoerd.
                 b. aanvragen na 1 januari kunnen worden afgewezen als ons wedstrijdrooster al voldoende gevuld is.

2. Je ontvangt een bevestiging dat je aanvraag correct is ontvangen.

3. Na beoordeling van je aanvraag ontvang je een bevestigingsemail.
    In de bevestigingsemail staat of wij akkoord zijn en wat de betalingswijze is.

4. Na ontvangst van de betaling ontvang je een definitieve toestemming voor de wedstrijd(en) en de voorwaarden.

5. De definitieve toestemming dient tijdens de wedstrijd in bezit te zijn van de wedstrijdleiding.

Foutmelding

Naam vereniging of organisatie