EEN NIEUW BESTUUR, MET EEN FRISSE DOORSTART!

Dinsdag, 16 april 2024

Op 18 januari 2024 is er op de algemene ledenvergadering een nieuw bestuur gekozen! In opvolging van de leden van onze vereniging heeft Sportvisserij Zuidwest Nederland een plan van aanpak opgesteld, te heten "een frisse doorstart".

2024 wordt een mooi jaar voor de Baroniesche hengelaars!
Velen zullen zich afvragen waarom dan? Er is een nieuw bestuur in de vereniging. Zes heren die de taak op zich hebben genomen om alles voor, van en rondom de Baroniesche hengelaars weer recht te zetten, te structureren en bereikbaar te zijn voor haar leden.
Er is ontzettend veel werk te verzetten op bestuurlijk gebied. Daar wordt ook ontzettend hard aan gewerkt.

De komende tijd zullen we via de website proberen wat meer updates te brengen en zorgen dat iedereen geinformeerd blijft over alle lopende zaken.

tot snel!

groeten,