Jeugdlidmaatschap 2024

Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot 31 december van het lopende jaar en wordt tot wederopzegging stilzwijgend verlengt met een periode van 1 jaar. Opzeggen kan gemakkelijk via opzegformulier op onze website en dien je te doen voor 1 oktober van het lopende jaar.

Voor wie?

Het Jeugdlidmaatschap is voor leden die op 1 januari van het betreffende lidmaatschapsjaar 13 jaar of jonger zijn.

Wat kost het?

De kosten voor een jeugdlidmaatschap bedragen € 23,25. (Extra verzendkosten buitenland bedragen € 2,95)

De kosten zijn als volgt opgebouwd:
. afdracht Sportvisserij Nederland inclusief VISpas:
. afdracht Federatie Zuid West Nederland
. contributie De Baroniesche Hengelaars voor 1 kalenderjaar van 1 januari t/m 31 december
. inschrijfgeld € 5,00 (eenmalig voor nieuwe leden)

Wat ontvang ik?
. een Vispas met logo van onze vereniging, dit is tevens je bewijs van lidmaatschap.
. twee maandelijks het jeugdmagazine Stekkie.
. informatie over de landelijke + federatieve lijsten via www.visplanner.nl
. een lijst van viswateren van De Baroniesche Hengelaars inclusief: een lijst van viswateren van de Federatie Terheijden. De actuele versie met eventuele wijzigingen staat op onze website.

Waar mag ik vissen?

. in de wateren die voorkomen in de landelijke en federatieve lijsten van viswateren.
. in de wateren van De Baroniesche Hengelaars.

Aanvullende opties

Als lid van onze vereniging kun je tegen een gereduceerd tarief een abonnement nemen op het Visblad.

Tip

Als je lid bent van meerdere aangesloten verenigingen betaal je het 1e jaar misschien meerdere malen de landelijke afdracht.
Je hebt dan alleen het 1e jaar recht op een teruggave. Het 2e jaar zal de landelijke afdracht automatisch in mindering worden gebracht op je lidmaatschapskosten. Klik hier voor info en teruggave.

Hoe kan ik lid worden ?

OVERLEG NU EERST EVEN MET JE OUDERS VOOR DAT JE VERDER GAAT !

Weet je welke vispas je nodig hebt dan kun je deze direct online bestellen.

voordelen:
. deze dienst is 24 uur per dag beschikbaar
. direct betalen met Ideal, Mastercard, Visa, Bancontact, Sofort, Paypal en giropay.
. je kunt direct vissen

Klik hier om direct lid te worden.