Landelijke lijsten van viswateren

Geen dik boekje meer !

In het vervolg ontvangt u niet meer automatisch de papieren Gezamenlijke Lijst van Viswateren en Aanvullingslijsten bij uw VISpas. Sinds 1 januari 2015 is de VISplanner (www.visplanner.nl en de VISplanner App) in combinatie met de VISpas namelijk ook een rechtsgeldige toestemming. Met de VISpas samen met de VISplanner op uw mobiele telefoon kunt u bij een controle aantonen dat u ergens mag vissen.

Het gebruik van de VISplanner geeft u veel duidelijkere informatie op kaart over waar u mag vissen en is altijd actueel. Bovendien is dit  een milieuvriendelijke oplossing en bespaart het veel geld, waardoor Sportvisserij Nederland meer voor u kan doen.

Wenst u na 2016 toch een papieren Lijst van Viswateren te ontvangen, geef dit dan zo snel mogelijk door via www.viswaterenlijst.nl.

Voor alle duidelijkheid alleen de landelijke lijst van viswateren ontvangt u niet meer automatisch maar onze eigen verenigingslijst van viswateren ontvangt nog wel automatisch.