verslag Jeugd Kijk en Doe Dag

*Kijk en Doe Dag: een groot succes*

Blije gezichtjes en enthousiaste ouders: de jeugd Kijk en Doe Dag op 17 augustus was een groot succes.
Rond 11 uur verzamelden de jonge deelnemers zich bij de tent aan de rand van de Wilhelminavijver. Daar stonden onze vrijwilligers hen al vol enthousiasme op te wachten voor een leerzame, maar vooral leuke dag die helemaal in het teken stond van vissen.
De jeugdige leden-in-spĂ© leerden bijvoorbeeld om tuigjes en lokvoer te maken en hoe je het beste een vis onthaakt.
Ook de boa liet zijn gezicht nog even zien, zodat de deelnemers weten wat een boa is en wat die nou precies doet.

De zonnige dag werd afgesloten met een viswedstrijdje, waarbij enkele zelfs nog vol trots een vis vingen. Daarna keerden de jonge vissers met blije koppies en enthousiaste verhalen huiswaarts, maar niet voordat ze nog een hengeltje, emmertje voer en een goodiebag in ontvangst namen. Het was een leuke en succesvolle dag; de eerste nieuwe leden hebben we al welkom mogen heten bij onze vereniging!