verslag Koningsvissen 2024

Na 3 jaar afwezigheid van het Koningsvissen van DBH was het eindelijk weer zo ver en werd er gestreden om de felbegeerde wisselbeker!

25 augustus 08.00 uur verzamelden we aan de Achteremer bij het gemaal in Breda, wedstrijd water de Mark.
Met elf aanmeldingen moeten we onderaan beginnen en alles weer op gaan bouwen de komende jaren. Maar dat houdt ons niet tegen.

Piet Nijnatten oudgediende van DBH mag, omdat hij niet goed te been is, op de dichtsbijzijnde stek plaatsnemen.
Het eerste uur werd er nagenoeg geen vis gevangen.
De uren erna hier en daar een vis, maar wild was het niet. Af en toe werd er een brasem aan de overkant gevangen.

William Lambrechts weet in de laatste 10 minuten zijn vierde brasem te vangen en eindigde daarmee op de eerste plaats! Met 5640 gram wist hij het meeste gewicht te vangen tijdens het Koningsvissen van de Baroniesche hengelaars. Edwin de Lange werd tweede met 4400 gram. De derde plaats werd ingenomen door Rene Blaak met 1020 gram.
Totaal is er die dag 13810 gram gevangen.

Dit was de eerste editie onder het nieuwe bestuur na jaren weg geweest te zijn. Het Koningsvissen van de Baroniesche hengelaars.

Tot de volgende editie!

voor meer informatie stuur een mail aan:

edwindelange@dbh-breda.nl