Inzage financiële stukken de Baroniesche hengelaars

Dinsdag, 7 mei 2024

Zoals jullie vast weten zijn de financiële stukken opgepakt door onze nieuwe penningmeester. Het was ontzettend veel werk, maar 2023 is afgesloten en is inzichtelijk gemaakt voor de leden.

Beste leden,

alles begint een beetje vorm te krijgen. Zo is onder andere het jaar 2023 financieel afgesloten door de oud penningmeester en is er een begroting gemaakt voor het jaar 2025. De nieuwe penningmeester heeft hier hard aan gewerkt. De stukken zullen inzichtelijk zijn voor de leden op het kantoor aan het Graaf Hendrik III plein, 27 in Breda.
De data dat wij aanwezig zijn voor vragen en inzage in de stukken, zijn de volgende:

- maandag, 20 mei van 19.00 tot 21.00 uur
- maandag, 27 mei van 19.00 tot 21.00 uur

We willen ook vast mededelen dat de volgende algemene leden vergadering zal plaats vinden in Oktober dit kalenderjaar. Er is zoveel te doen en zoveel te regelen met andere instanties dat we ervoor hebben gekozen de algemene leden vergadering in oktober op de agenda te zetten. Nadere informatie zal te zijner tijd gecommuniceerd worden via de nieuwsbrief en de website.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur